sunnuntai 13. huhtikuuta 2014

Keskeneräiset

Mummoni tarvitsi uudet villasukat ja minä niitä innolla ja rakkaudella hänelle neulomaan. Mummoni on neulonut vuosikymmenet mutta nyt kädet eivät enää kestä joten on minun vuoroni neuloa hänelle. Malliksi valikoitui Novitan kesä 2008 lehdessä olleet pitsisukat ja langaksi Vaaleansininen Nalle. Neuloin tästä jo aiemmin lapsen lapaset ja sukat mutta ajattelin kokeilla josko lanka riittäisi sukkiin. Eipä riittänyt ja nämä jäävät nyt odottamaan seuraavaa kauppareissua. Harmi, onneksi aikaa kuitenkin on ennen mummon tapaamista pääsiäisenä. 
 Saattaa tosin olla etteivät nämä ole ihan sopivat sillä istuvat minun jalkaani melko napakasti ja mummo tarvitsi löysemmät helposti jalkasn sujahtavat sukat. Päätin siis kokeilla lisäksi Novitan sukkalehdessä ollutta mallia joka ainakin ekalla neulomiskerralla oli minun jalkaani ihn liian löysä malli.

Ensi yönä alkaa Ravelryn Jämäryhmässä Jämäkuukausi. Parina vuonna olen haikaillut mukaan ja tänä vuonna päätin kokeilla. Siitä huolimatta että keskeneräisiä on laatikossa paljon, ufoton uusi vuosi ei tuhoa kaikkia ufoja ja to do lista pursuaa erilaisia neuleita... 

2 kommenttia:

  1. Moikka! Tulin pitkästä aikaa kurkistamaan, mitä olet puuhastellut ja voi mahoton, kaikkea kaunista puikoiltasi on tipahdellut ja uutta kaunista sukkaa on tipahtamassa:) Olet ollut ahkerana:) Ihanaa viikkoa sekä kevättä sinulle! T: Näpertelijä

    VastaaPoista
  2. Kauniit sukat on syntymässä mummollesi. Odoteltiin sinua lauantaina Lapaseen.

    VastaaPoista